NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

دعا آرامش

 خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغیردهم

شهامتی تا تغیردهم آنچه را که میتوانم

 و دانشی که تفاوت این دو را بدانم  

        

نظرات 22 + ارسال نظر
امیر حسین سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ

amir hoseyn motad

سلام امیر حسین

امیر یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ق.ظ

امیر معتاد 5سالو3ماه

ماشالا امیر جان

محسن چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام. من خداروشکر اعتیاد نداشتم تاحالا، ولی دم هرچی آدم با اراده و باشعوره گرم.ایشاله یه روزی توی این دنیا هیچ آدمی اسیر این مصیبت نشه...

سلام خدا شکر که نداشتید
دم شما هم گرم که با نظرت ما را خوشجال کردید.

mohammadreza mootad پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ق.ظ http://mohammad-reza-majidi.roomfa.com

سلام امیر حسین
ماشالا
محمدرضا هستم یک معتاد
امروز خداروشکر میکنم معنی پاکی رو کم و بیش میفهمم
امروز خداروشکر میکنم ک زیبایی هاشو میبینم
و امروز خداروشکر میکنم ک امروز رو هم پاکم
و برای تموم همدردا ا خدای مهربون پاکی و موفقیت رو ارزومندم .
حق نگهدارت.

سلام. عباس هستم دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ق.ظ

خدارو شکر میکنم ک یروز دیگ هم واسم تمدید کرد تا بتونم پاک بمونم و متکی ب هیچ ماده مخدر نباشم.
حضورم تو این گروه اولش واسم خجالت اور بود چون قبول نداشتم من زیر پای قول اعتیاد هستم.با خودم میگفتم اونجا جای بدتر از منه روزی ی وعده ک اونم اگ نبود قرص میخورم چیزی نیس. تو این نا اگاهی بودم ک ادم با قرص خوردن ک بشه وقتشو در اختیار مواد نذاره ینی پاک. خدارو شکر ک الان تو گروهم و فهمیدم فقط وقت مهم نیست صداقتی تو اونجا هست ک منو از این نا اگاهی دراورد ک بدونم هر عادت بدی ی اعتیاده. اونی ک من جای گزین میکردم خوده مواده ولی با شکل دیگ. الان شکر خدا 12 روزه پاکم. کمه ولی امیدی دارم ک فقط برای امروز پاک بودم. ممنون دوستان و ممنون از انجمن معتادان گمنام

سلام
خداشکر که پاک هستید پاکی به تعداد روز ها نیست مهم اینه که یک روز هم شده پاک باشید موفق باشید

سیا...94/11/26 دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام دوستان . شکر خدا شدم پنجا و دو روز . دوستان نا امیدی و فکرهای بد تا لب گور میبرنم باور کنید همتون دوست دارم برام دعا کنید ک انشالا خدا براتون سلامتی و خوشی بیاره چون نیاز دارم ممنون..

سلام و خدا را شکر که پاک شدید دعای ما دوستان دیگه پشت پناهتون

ahmad دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام به همه من معتاد نیستم، ولی تبریک به کسایی که عزم واراده قوی دارند ، خداهمراهتون باشه، همیشه به یاد خدا باشید ، برای همتون دعا میکنم .موفق باشید

سلام همچنین

مرتضی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:01 ب.ظ

به نام خد
مرتضی هستم معتاد
دراول ازخداتشکروسپاس گذاری میکنم به خاطرنعمت پاکی که ب من هدیه دادودستهای گرمشوروی شانه های سرد من معتادگذاشت ازخداوندبرای تمام معتادینی ک هنوزدرعذابن ارامش ارزومیکنم
مدت پاکی دوسال هفت ماه

سلام ماشالا مرتضی جان پاکی ابدی به یاری خدا

منصور یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:22 ب.ظ http://mansurparizi@yahoo.com

سلام دوستان منصورمعتاد بازم خداروشکرتاالان صبری برام داده تحمل خماری چندروزه دارم تحمل میکنم امروزروزسومه همه دوستان میگن دگه تمومه ولی جلسه مرتب میرم حتی زمان سم زدایی فقط برام دعاکنید که این وسوسه ازسرم بره باتشکرازدوستان

سلام ماشالا منصور جان

مسعود پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:33 ق.ظ

سلام من مسعود هستم به امید خدا و به یاری سالار شهیدان امام حسین و علمدار کربلا امروز 12 روزه بدون هیچ قرص و دارویی ترک کردم بنده 15 سال اعتیاد داشتم 12 سال تریاک و 3 سال اخر با 29سی سی متادون سر میکردم بچه ها هیچ وقت سراغ متادون نرید متادون هم مخدره همه متادونی ها میگن ما معتاد نیستیم ولی من به عاجزی خود برابر متادون پی بردم ترکش اسون نیست سخت تر از هر موادیه حتی هرویین ولی یکم اراده و مردونگی میخاد
به امید روزی که بتونم برای جامعه فرد خوبی باشم و ازار و اذیتی که به همسر و خانواده ام کردم را جبران کنم

سلام مسعود
درود بر تو خدا پشت پناهت است

kazem چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:11 ب.ظ

باسلام
کاظم هستم معتاد,دوستان من ۴سالترامادول میخوردم و ۴ساله متادون مصرف میکردم به لطف خدا امروز ۵روزه پاکم برام دعا کنید

سلام کاظم جان خدا شکر انشالا پاکی ابدی دوست عزیزم

علیرضا یک بیمارمعتاد پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام دوستان بهبودی من هم جاداردخدام راشکرکنم 25سال تخریب موادمخدربودم الان 21روزاست که موادرابدون داروترک کردم وامشب کنارخانوادی لذت زندگی رامیدونم برای من دعابکنید

سلام دوست گرامی من ما نیز خدا شکر میکنیم ک به جمع ما و خانواده ات باز گشتید انشالا پاکیتون ابدی باشه

حبیب الله آذرکردار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.habibazar9@gmail.com

حبیب هستم معتاد خداراشاکرم که باانجمن معتادان کمنام اشنا شدم واین لیاقت نسیم من شد که بتوانم بدون مصرف مواد مخدر زندگی کنم خدارا سلولی تشکر میکنم وابرای راهنمای عزیزم آروز سلامتی روزافزون دارم که خیلی به من کمک میکند از این هفتادروز پاکی خیلی چیزها دیدم واز خدا خود بی نهایت شکر گزارم

سلام خدا شکر حبیب جان که هفتاد روز تونستید بدون مصرف مواد سپری کنید براتون پاکی روز افزون را آرزو مندم

حسین شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:10 ق.ظ

بنام خداحسین هستم یک معتاد..اول ازهمه چی خداروشکرمیکنم ک سه روز دم ب هیچ مواداعتیاداوری نمیزنم..دوستان من چهارسال کراک وهرویین وشیشه مصرف میکردم و ب لطف خداتونستم ک دوسال بادوستان ان ای باشم وپاک بمونم ولی بعدازدوسال دوباره اسیرشیطان و وسوسه موادلعنتی گرفتم وچندماه کشیدم بعدرو ب متادون اوردم تاسه سال ک دارم میخورم.الان سه روز ک پاکم وبددردی دارم میکشم ولی پای اراده ام موندم وگفتم اگر یماه هم دردبکشم ولی بایدترک کنم.الان ساعت شش صبح گوشی روگرفتم وبادردلهای بچها یخورده حالم بهترشد.بچها برام دعا کنید ک بتونم برم جلسه ها بعداز لغزشم دیگه هرکارمیکنم نمیونم برم وتوخونه دارم ترک میکنم.حال وروزم خیلی بده توجلسه وهرجا ک رو بخدا میکنید برام دعا کنید.التماس دعا

سلام حسین جان خداراشکر که تونستید ما نیز برای شما ارزوی توفیق داریم محتاجیم به دعا

AMIR یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام دوستان امیرم توروخدا برام دعاکنید لغزش نکنم لب مرزم خیلی داغونم دارم کم میارم ایقد درد ومشکلات دارم درد این مواد لعنتی تحملش سخته برام فقط حرفای شمادوستان بهم دل گرمی میده دم هرچی بامعرفت وپاک شدس گرم به مولا

سلام امیر جان همه ما دوستان برات دعا میکنیم ک هر روز بهتر از دیروز بشی به یاری خدا

Emran دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:39 ق.ظ

امشب خوابم نمیبره دلم اشوبه اومدم دعا بگیرم ک قسمت این بود ک امشب دعا ارامشو اینجا بخونم ( خداوندا ارامشی عطا فرما تا بپذیرم انچه را ک نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی ک تغییر دهم وًدانشی ک تفاوت این دو را بدانم ) آمین

حسین سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ب.ظ http://gostar.arian@yahoo.com

حسینم معتاد خداروشکر که بدون دارو وکلاس چهارسال و شش ماه پاکم

sheyda چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام خسته نباشین
دعای ارامش به اسم معتادان گمنام و NA هستش
اما به کام همه ی انسانهاست چون تقریبا همه به این درک رسیدن که این دعا رو در زندکی خودشون به معنا و مفهوم برسونن
پی نوشت:دعای ارامش شما یه ایراد کوچولو داره (شهامتی که تغییر دهم آنجه راکه میتوانم)

Alireza13777 دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام من علیرضا هستم یک معتاد الان ۱۶ روزی میشه گزاشتم کنار و ب زیبای های دنیا پی بردم

محمدحسین یک معتاد پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام به دوستان همدردم خداروشکر ۱۰سال موادمصرف کردم الانم امروز به لطف خداوند 10روز پاکم

میلاد پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:18 ب.ظ

سه سالو 7ماهو12روز

mohammad چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:04 ق.ظ

محمد هستم معتاد.۲سال الوده ب مخدر بودم ولی فکرش کردم دیدم تو چه سیاه چالی گیر کردم.ولی الان خداروشکر میکنم ۴روز پاکم اولین بارمه برای ۴ روز پاکی و از همه دوستان میخوام برام دعا کنن لغزش نکنم و همه ی کسانی هم که گرفتار این دردن هرچی زودتر از تاریکی ب طرف روشنایی بیان. خداروشکر✋

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد