NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

)) مشارکت ((

سلام دوستان خوب بهبودی

 

میخوام از این هفته قدمها رو با هم

 

به مشارکت بگذاریم

 

 

اگه مایل به این همکاری هستید نظر

 

 بدین تا شروع کنیم و همه گی به

 

 سوالات جواب بدیم.

 

 

اگه مایلید بسم الله شروع کنیم.

نظرات 19 + ارسال نظر
Mostafa شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

Halam kharabe.baram doa konid

سلام دادش مصطفی
ایشالله که حالت خوب میشه.

reza چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

salaam be dostan reza . 7sal.7 mah &7roz

mehman dar shiraz

لیلا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام دوستان بهبودی من تازه می خواهم قدم ۱ را کار کنم لطفا کمکم کنین

khalil چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

salam khalil hastam 3mao paki

سلام
ماشالله انشالله یک سالگیت پاکیت بیای اعلام بکنی
دوست من

amir.sh دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ق.ظ

خداوندا!!!
میخواهم به راهم ادامه بدهم راهی که گرچه برایم مبنای امروزی را نداشت اما اینک به درکش رسیده ام.

مهدی دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ق.ظ

مهدی معتاد
میدونید من حالم اصلأ خوب نیست بعضی وقتها دعا میکنم کاش همینجا همه چی برام تموم بشه ,خستم ,درماندم , بی کاری آزارم میده ،بی عدالتی و مشکلات کمرمو خم کرده ،دوستان برام دعا کنید منم براتون دعا میکنم

مهدی جان از ته دل برات دعا میکنم

پرویز دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ب.ظ http:// www .dashgholam001@gmail.com

من ب یاری خداوند متعال 2سال پاکی دارم

خدا شکر

هادی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام بچه ها من ١١ سال و ٣ماه و ٢٩ روز پاکی دارم و الان بخاطر مشکلات مالی بزرگی که از روی عدم سلامت عقل برای خودم درست کردم,, دوری از جلسات و کارنکردن قدمها و تماس نداشتن با راهنما,, الان حدود ٩ماه و نیم است که نتونستم خانواده ام رو ببینم و مجبور شدم از شهر محل زندگیم برم. لطفأ برای من دعا کنید:-*

ماشالله دوست من
من و دوستان برات دعا میکنیم که همه مشکلاتت حل بشه و به آغوش
گرم خانوادت برگردی انشالله

جواد جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام دوستان

سلام دوست من

علی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ب.ظ http://na-dlgosha.blog sky.com

سلام دوستان همدردم علی هستم یک معتاد.من شش سال پیش وارد na شدم ولی به عجز خودم پی نبردم و بعد دوسال لغزش کردم و الان بعد چهارسال که خودمو درب و داغون آشفته کردم بیست و شش روزه پاکم و دارم با عشق دردشو میکشم اینقد درد کشیدم این چند شب که اینقد اشک با خدای خودم. الان بهترم کلاس میرم دیگه تسلیمم. برام دعا کنید یادم نره این همه آشفتگی و درد. منم براتون دعا میکنم

سعید چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ http://saeed

سلام سعیدم معتاد

احمد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ق.ظ

احمد هستم یک معتادوخداروشکرمیکنم که پاک هستم
وبعد از دوستانی که منودراین راه کمک کردند ممنونم
من الان ۱۴روز پاکی دارم

پاکیتون پایدار امین

مهدی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:19 ب.ظ

باسلام مهدی معتاد منم از این که پاکم خیلی خوشحالم وخدای خود رو شاکرم بخاطر دادهاش ندادهاش وگرفته هاش

سلام مهدی جان

adnan پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام دوستان پاکم. عدنان هستم یک معتاد. خوشحالم که وارد خانواده انجمن معتادان گمنام شدم و اکنون ١٢ روز پاکی دارم و از این بابت خدا رو شکر میکنم.

سلام عدنان خدا شکر خوش آمدی انشالا پاکی ابدی دوست گرامیم

سعید پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:25 ق.ظ

به نام خدا سعید معتاد . سلام دوستان که هم دردم من خدا را شکر میکنم که واردانجمن معتادان گمنام شدم برای همه دعا میکنم همه معتادان که در عذابا"به حلقی ما بپوندن (امین) 76روز پاکم وخیلی خوشحالم

سلام امین خداراشکر که به جمع ما پیوستی و برات ارزو پاکی ابدی را دارم

سعید شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 ق.ظ

سلام 5سالخ تولغزشم هرکاری میکنم توان برگشتن و پاک شدن رو ندارم چکارکنم

سلام دوست گرامی من شما میتونید فقط یه یاعلی بگین خودتون بسپارید به خدا و بچه های انجمن na با کمک اونا حتما شدنی هست

محمد جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:27 ب.ظ

با سلام محمدم یه معتاد
دوستان من 5 ماه و 25 روزه پاکی از مواد مصرفیم دارم اما از چهل روز پاکی تا دو هفته قبل تقریبا دائم الخمر بودم که بهه لطف خدا کنار گذاشتمش یه نیرویی مانع رفتن ب جلسات و کارکرد قدم میشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

سلام دوست عزیزم
خدا شکر که توانستید به لطف خدا و اراده خودتون کنار گذاشتید همه چیز را.

جواد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام دوستان جواد معتاد یک سال بود که تو لغزش بودم الان دوروزه که پاکم ازتون میخوام واسم دعا کنین خیلی حالم خرابه

سلام من و دوستان همگی برات دعا میکنیم ماشالا ک باز به پاکی روی آوردی

reza جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد