NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

باسامانه پیام کوتاه آدرس جلسات را دریافت نمائید.

 

شما میتوانید با ارسال کد شهر یا شهرستان مورد نظر  خود به سامانه پیام کوتاه 30008981 شماره های تماس مسئول آدرس جلسات را دریافت نمائید.


برای مثال اگر عدد ۰۷۱۱ را به شماره فوق ارسال نمائید پس از چند لحظه شماره های ماندگار خطوط آدرس جلسات شیراز برای شما ارسال خواهد شد.
نظرات 7 + ارسال نظر
ولی اله چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

Salam khaste nabashid

borhan جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ب.ظ http://borhan1391.blogfa.com

mikham mako ra
salaml adres

ghasem mehran سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ

اعتیاد جرم نیست بلکه یک بیماریست و بیماری هم قابل درمان است پس بیاییم و با کمک یکدیگر به درمان عزیزانمان بپردازیم

سلام درسته دوست عزیز

دوستی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

ادرس جلسات شهر همدان
با سلام خدمت شماعزیزان و زحمت کشان سایت. به دلیل نوپا بودن جلسه نیاز به اطلاع رسانی شما داریم
آدرس جلسه جدید = همدان . میدان امام خ باباطاهر روبروی سبزه میدان مسجد بهبهانی .*جلسه اعتماد*
همدان . اعتماد =شنبه-کارکرد قدم . یکشنبه-مشارکت . دوشنبه-پرسش و پاسخ . سه شنبه-کارکردسنت . 4و5تعطیل. جمعه-جاذبه و چیپ دهی
با آرزوی بهبودی برای همه عزیزان

ابراهیم دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:18 ق.ظ http://09037201640

انجمن NA عشقه

خاطره شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ق.ظ http://sahra13731dell.ir

سلام من خاطره ٢٢ساله هستم از مشهد .دوساله که با پسری ٢٧ساله اشنا شدم که من شدم همه زندگیش،ولی فقد بخاطر مشکل اعتیادش هنوز نتونستم بهش اجازه بدم ک پاشو در خونمون بزاره .منم دوسش دارم ولی اگ اینجوری پیش بره و دست از لجبازیش بر نداره منم مجبور میشم قید علاقمو بهش بزنم و با اینکه خیلی سخته وحتی حرفشم وحشتناکه ،مجبور میشم قیدشو بزنم .تو این دوسال بخاطر من ازین رو ب اون رو شده هر کاری من بخام انجام میده و تا الانشم انجام داده فقد هر وق حرف ترک کردنو میزنم بش به یه نحوی منو میپیچونه .دیگ نمدونم چیکا کنم اگر امکانش هست راهنمایی کنین چون نمیخام یک عمر حسرت بخورم .

سلام جواب ایمیل شد

امیر دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام به شما برای ایجاد این سامانه ، من واقعا نیاز دارم برم این جلسات رو ، ساکن کرج هستم میخواستم ببینم نزدیکترین جلسات معتادان گمنام کجا هست تا برم ، به این شماره اس دادم اما جوابی نیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد