NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

NA معتادان گمنام شیراز

در وبلاگ دلگشا میتونید دانش وتجربه خودرابادیگران درمیان بگذارید

چرامشارکت کلید بهبودی است ...؟؟؟

چرا مشارکت؟

یکی از ابزارهایی که جلسات خانواده نارانان  در اختیار ما می گذارد مشارکت است. مشارکت یعنی اینکه شما در مورد خود و احساس و  تجربه  خود در جلسه صحبت می کنید. مشکل خود را می گویید یا بخاطر اتفاق خوبی که برایتان افتاده در حضور همه خدا را شکر می کنید.

همینکه این کار را کردید کاملا حس می کنید که دیگران با شما همدردی می کنند یا احساسی شبیه شما دارند و این شما را از غم و دردی که در دل دارید رها می سازد. من هر چه بگویم نمی توانم معجزه مشارکت را بیان کنم. امیدوارم خودتان امتحان کنید و ببینید.

 

خیلی ها در جلسات خدا را شکر می کنند که معتاد دارند  و می توانند عضو انجمن نارانان  باشند. اگر تنها امتیاز این انجمن  مشارکت کردن  در جلسات باشد بخاطر این نعمت بزرگ باید خدا را شاکر باشیم و از اینکه سالهای عمرمان را با زندگی با فرد  مصرف کننده  مواد مخدر هدر دادیم هم نباید چندان ناراحت باشیم و خود را سرزنش کنیم. شاید بدون سپری کردن این راه این دردها در وجود ما می ماند و زندگی مان را سیاه می کرد. حتی سیاه تر از دنیای اعتیاد فعال.

برای خیلی ها مثل من مشارکت در جلسات سخت است. خیلی ها در اوایل بهبودی این مشکل را داشته اند حتی بیشر از من و شما... اما الان مثل یک سخنران حرفه ای در جلسات حرف می زنند. ما هم اگر بخواهیم می توانیم خوب و صادقانه مشارکت کنیم. فقط باید شروع کنیم. از امروز دست خود را بالا می بریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد